‘Gerestylde Emerce lijkt op publiekstijdschrift’


Emerce magazine is gerestyled, mede op basis van lezersfeedback. Hoofdredacteur Ronald ter Voert vertelt: “Wij willen een gedegen business magazine zijn, maar ook hip en happening. Daarvoor moet je met regelmaat kijken wat je visueel en inhoudelijk kan verbeteren.”

Wat kon er beter? “Er is onder andere meer ruimte voor beeld en visuals en meer gelaagdheid in de tekst. Daarnaast zijn er nu minder rubrieken, zodat het wat meer compacter is, en minder ad hoc”, schetst Ter Voert. “Een aantal rubrieken hebben we bijvoorbeeld ook samengevoegd, waardoor het rijker aanvoelt, en er veel meer synergie is tussen de rubrieken onderling.”

In het interview tijdens eDay wordt tevens dieper ingegaan op de rol van print binnen een crossmediaal merk en platform als Emerce. “Het is één van de pijlers binnen onze portfolio, naast events en online”, aldus Ter Voert. “We brengen veel informatie, doen veel onderzoek en verpakken dat op een manier van een publiekstijdschrift.”



Lees het volledige bericht op Emerce »

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.