Beslist.nl begint nieuwe tv-campagne

Geen reacties
Tags: , , , , , ,
Posted 13 okt 2015 in nieuws

Vergelijkingssite Beslist.nl is zijn nieuwe wintercampagne gestart op radio en televisie en presenteerde tegelijkertijd de nieuwe schaatsploeg die het sponsort.

De presentatie vond gisterenmiddag plaats in Utrecht, op welke dag ook de radio- en televisiecampagne begon. Vandaag begint de online campagne. De zogeheten flight op de massamedia duurt zes weken, de totale campagne twaalf.

Wintermode is de insteek van de nieuwe campagne, met de specifieke insteek op winterjassen. “Fashion is qua traffic is nummer vijf categorie”, aldus Carla Vaandrager. “Met de tv-commercial laten we zien dat je bij ons veilig en met zekerheid kunt slagen.” De campagne is gericht op de doelgroep 20-59 en draait op de publieke en commerciële zenders.

“Met televisie halen we positieve resultaten in de zin dat mensen direct naar Beslist.nl gaan”, wat in theorie een drukkend effect kan hebben op de online reclamebestedingen “Het directe verkeer groeit als gevolg van de aandacht op radio en televisie. Daarnaast vergroot het de betrouwbaarheid van het merk Beslist.”

Het effect van de tv-commercials is niet los te zien van de zichtbaarheid van het schaatsteam dat Beslist.nl al vier jaar sponsort.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment