Aldi opent kookkanaal op YouTube


Aldi Engeland opent op YouTube een kanaal om kookfans meer aan zich te binden en daarmee de klandizie aan de winkels te vergroten.

Het kanaal The Taste Kitchen ging vorige week live en heeft sindsdien een kleine tweehonderd abonnees gekregen.

De winkel speelt in op de trend die al een paar jaar gaat waarbij kookboeken worden vervangen door YouTube. Thuiskoks kijken de kunstjes af van professionele koks. Die zijn dan ook bij Aldi’s The Taste Kitchen te zien.

Om het kanaal nog wat aantrekkelijker te maken, treden er ook regelmatig topsporters op in de video’s. Aldi is sponsor van een aantal deelnemers aan de Olympische Spelen in Rio in 2016. Zij zullen vertellen hoe ze met eten omgaan.



Lees het volledige bericht op Emerce »

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.