Screen6 in zee met Texaanse Sizmek voor multiscreemetingen

Geen reacties
Tags: , , ,
Posted 13 aug 2015 in nieuws

Het Nederlandse Screen6, dat multiscreengebruik zonder cookies meet, is een strategische samenwerking aangegaan met het Texaanse adtechbedrijf Sizmek. Sizmek zal de technologie van de Nederlanders integreren in zijn eigen oplossingen.

Screen6 is gekozen uit meerdere potentiële partners omdat het een wereldwijde dekking kon toezeggen. Met de Screen 6-technologie kunnen de Amerikanen straks anoniem identificeren, ongeacht wel apparaat ze gebruiken.

Sizmek levert end-to-end advertentiebeheer voor adverteerders, mediabureaus, uitgevers en netwerken ten behoeve van bijvoorbeeld targeting, metingen, attributie en mobiele media-inkoop. Het heeft 42.000 klanten. ‘Het is een van de grootste adtech bedrijven wereldwijd, na Google’, zegt directeur David de Jong tegen Emerce.

Screen6 werd opgericht door twee voormalige directeuren van Adrime.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment