Bannerwise ING Starter van de Maand

Geen reacties
Tags: , , , , , , , ,
Posted 10 aug 2015 in nieuws

Miguel Zamora Lopez, Fabio Coduri en Joost Kortlever zijn met hun in Amsterdam gevestigde Bannerwise ING Starter van de Maand augustus. Bannerwise is een online tool waarmee ondernemers en marketeers zelf banners kunnen maken. De software past de banners aan voor verschillende formaten, mobiele apparaten en advertentieplatformen, waardoor adverteerders met minder investering meer bereik en meer omzet kunnen halen.

Het idee voor Bannerwise komt van Miguel Zamora Lopez, die voor Opel, Audi, ING, Randstad, KLM en Unilever banners maakte. Voor elke minimale aanpassing werd relatief veel geld gevraagd. Een omslachtig proces wordt bij Bannerwise gestroomlijnd. ‘Het internetbureau dat moet afstemmen met het reclamebureau en het mediabureau en vervolgens weer met de opdrachtgever. Allemaal niet meer nodig. De mkb-er kan het gewoon zelf en snel. Zonder kennis van programmeren.’

Gebruikers betalen 29 euro per maand. Over een paar maanden wil men echter meerdere abonnementsvormen aanbieden, waarbij er meer onderscheid komt in het gebruik van Bannerwise. Ook komt er een jaarabonnement tegen een lager tarief.

De drie initiatiefnemers hebben met Martijn Broekman hun eerste personeelslid. En het eerste geld wordt verdiend. ‘Als het zo doorgaat, is nieuwe funding niet noodzakelijk en kunnen we onafhankelijk doorgroeien. Ook in het buitenland. Er is al interesse getoond uit België, Duitsland en Turkije.’



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment