Beslist.nl begint radio- en tv-campagne

Geen reacties
Tags: , , , , , , ,
Posted 09 jul 2015 in nieuws

Vergelijkingssite Beslist.nl begint een landelijke reclamecampagne in de massamedia om zijn bekendheid te vergroten.

Het is voor Beslist.nl de eerste mediacampagne van dit type. Er wordt gewerkt met een combinatie van offline en online media. Dat laatste omvat social, display en video. De datacomponent van de campagne wordt gevoerd door StormMC.

“Dit wordt onze eerste grote reclamecampagne met een online component”, vertelt Ralph Remkes, Chief Digital Marketing bij Beslist.nl. “Online uitingen ondersteunen de radio- en televisiecommercials op branding niveau. Zo ontstaat een volledig crossmediale campagne rond het merk.”

Beslist.nl ligt in de markt onder webwinkeliers niet even goed. Het bedrijf heeft zijn verdienmodel afgelopen jaar twee keer omgegooid. Dat leidde, tot de dag van vandaag, tot onvrede van een grote groep winkeliers. Ze vinden dat ze te veel moeten betalen.

Op dit moment loopt ook een reclamecampagne van Kieskeurig.nl op televisie. Die heeft ook tot doel zijn top of mine-positie bij consumenten te vergroten.

Foto: arenagroove (cc)



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment