Bomvol programma Mobile Convention


Een indrukwekkend aantal binnen- en buitenlandse sprekers is op donderdag 4 juni aanwezig voor Mobile Convention Amsterdam, nog geen dag na Digital Marketing Live, in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Sprekers van Forrester, Google, Shell, SoundCloud en KLM geven er hun visie op de laatste mobiele trends.

Forrester Research geeft in de persoon van Thomas Husson een overzicht van de laatste ontwikkelingen van de mobiele markt, van mobiele marketing tot betaalsystemen, en niet te vergeten privacy.

Namens Google spreekt evangelist Jeremy Abbett, die met merken als BMW, Nivea en Mercedes heeft gewerkt. Zijn Britse collega Kate Adams is in Nederland opgegroeid en is sinds kort hoofd Performance van Google in Noord-Europa. Zij zit in een panel met Scott Seaborn (Aimia) en Peggy Anne Salz  (MobileGroove). Wat worden de mobiele trends van de toekomst?

Mark Fidelman van Forbes noemt tien mobiele marketing campagnes die ‘viraal gingen en miljoenen opbrachten’.

De Internet of Things komen ook voorbij. Mark Brill heeft zo zijn twijfels, en noemt zijn lezing ‘The Internet of Useless Things (and how to avoid it)’.

De grote banken zijn ook aanwezig: de mobiele experts van ING en Rabobank vertellen over de inzet van apps. De bank kan niet meer zonder app, maar de klanten nog minder. Namens Visa Europe spreekt Volker Koppe, die werkte aan de introductie van V Pay in Duitsland. KLM zal zijn nieuwe appstrategie toelichten.

De voertaal is Engels, maar er zijn ook Nederlandstalige sessies van onder meer Blendle, Vebego en FloraHolland. Wie dat wil kan een volledig verticaal programma volgen over mobiele betalingen, mobiele commercie, de mobiele enterprise en mobiele marketing.

Het volledige programma is hier in te zien. Tickets zijn hier te koop.



Lees het volledige bericht op Emerce »

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.