Arke betrekt ‘war room’ voor social media-campagne

Geen reacties
Tags: , , ,
Posted 17 feb 2015 in nieuws

Touroperator Arke gaat drie maanden intensief real time social media-marketing bedrijven om een nieuwe merkrouwende campagne gestalte te geven.

Daartoe trekt de dochter van TUI Nederland tijdelijk in bij de ‘war room’ van DigitasLBi. Dat is een ruimte in het kantoor van het internetbureau waar grote schermen aan de muur real time zicht geven op status van, conversaties in en plannen voor de social media-campagne van Arke.

“Er wordt door het team, bestaande uit mensen van DigitasLBi en TUI, in de inmiddels tweede BrandLIVE-room real time content bedacht, gemaakt en verspreid. Dat moet het Arke-concept Discover Your Smile te laden. Op de Facebook-pagina van Arke kun je bijvoorbeeld zien wat er concreet ontwikkeld is voor #DiscoverYourSmile”, licht de woordvoerster van het bureau toe.

Dirk van den Bosch, Managing Director DigitasLBi: “We zien dat het medialandschap sterk aan het veranderen is. Waar de meeste merken nog afhankelijk zijn van langzame paid media, maakt TUI hiermee gebruik van een slimme mix van voornamelijk owned en earned media. Dé manier om te winnen in de digitale wereld. Daarnaast begrijpen steeds meer vakantie-adverteerders dat content marketing essentieel onderdeel is van de marketing- en communicatiestrategie.”



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment